Menjana kewangan

Monday, August 16, 2010

Syasya creative handmade: Ramadhan Giveaway


Hadiah 1:
Syasya Bag n Multi Pockets pouch


Hadiah 2
Pencil Case n Book cover + bOok


Saya baru sahaja terjah blog azie, syasya creative handmade dan saya kagum dengan hasil kerja beliau, I love handmade things.

Komen saya:
Pemilihan material kain yang banyak corak adalah suatu kepuasan buat kami sebagai pembeli rasa lebih teruja untuk memilih. Design-design baru seperti nursing cover, passpport holder, coin porch, pencil case adalah baik kerana setiap pembaeli mempunyai keinginan yang berbeza-beza dan saya percaya dengan adanya design2 baru ini, customer azie akan bertambah.

Cara pemasaran juga baik dengan meletakkan gambar-gambar semua design yang ada dalam satu kolum iaitu bag pattern. Senang untuk pembeli memilih jenis2 barang yang hendak dibeli. Saya percaya hasil kerja azie juga memuaskan hati ramai pihak kerana ramai pembeli dalam waiting list.

Dan insya allah saya juga akan menjadi pelanggan azie.. Tapi kalau dapat menang GA pun bagus juga kan.. Hehehe


Nak join, klik SINI
Tarikh tutup pada 26/8/2010