Menjana kewangan

Tuesday, August 3, 2010

Diary giveaway





 Nak join, Klik SINI

Baca tajuk jer dah tahu hadiahnya merupakan Diary kan.. Tapi ini bukan sebarang diari, ini dari dari sis Aty dan diarinya amat comel sekali, tak caya tengok gambar kat bawah!!

"
"
"
"
"
"
"
"


Percaya tak sekarang? Memang comel kan... Membuatkan si gadis2 dan mama2 di luar sana teruja untuk memiliknya...Saya pun tak terkecuali kalau tak saya tak joinlah GA ini...

Kenapa saya mahu memiliki Diari dari sis Aty

Pertama:
Saya memang suka guna diari, senang untuk kita mencatat apa yang berlaku, Saya rasa tak perlulah catat tiap2 hari, tapi bila ada sesuatu yang penting berlaku dua tiga mukasurat pun tak cukup untuk menulis..
Hanya gambar hiasan ihsan pakcik google

kedua:

 ihsan pakcik google juga

Ini yang penting sangat-sangat nak sebab apa saya nak diary comel itu, supaya saya boleh catatkan perjalanan persiapan perkahwinan saya nanti... So far diary yang ada ni dah hampir penuh sebab banyak sangat cadangan dan gambar2 yang dilekatkan... (Ala-ala diary lisa surihani dalam filem I'm not single) dan dipenuhi dengan cerita2 tunang

Jadi i need new diary untuk wedding pula...

Gambar bukan hiasan: memang tangan saya yer, hehehe


ketiga:
Ini bukan sebab tapi berharap saya bertuah untuk memiliki diary comel ini... para juri (eh, ada juri ker?) Sis Aty, pick me so that i can write all beautiful memories into your cute little diary...


Kucing saya kata... miao, saya mau!!



Saya nak Cik pia dan mamalyna, cicakgirl dan sis rasp, kalau tulis blog mesti ada habit tulis diary juga kan...