Menjana kewangan

Thursday, July 15, 2010

Handbag giveaway






Giveaway ini tepat pada masanya kerana saya mmg nak sangat tukar handbag.. Dah survey banyak tempat tapi tak ada yang kenan di hati jadi dengan adanya giveaway ini, moga impian untuk memiliki handbag tercapai...

Sebab-sebab saya mahukan handbag ini:
a) Saya mmg mahu tukar handbag lama saya
b) Tak pernah lagi memiliki handbag berwarna putih, selalunya berwarna hitam @ coklat
c) Kalau dapat hadiah, mestilah suka kan... Selalunya pilihan orang lain ada bezanya.. nak tahu juga apa citarasa mamalyn


Sekiranya tidak berpeluang hadiah utama, hadiah saguhati juga disediakan iaitu Organic cloth



Buat pemenang follower mamalyn,
handbag adalah penang mari,
Buat yg bertuah Organic cloth diberi,
sebagai tanda terima kasih kerana menyertai.

Tamatnya giveaway tepat 5 petang 14 julai,
Masa dan tarik keramat buat yang bertuah,
Keputusan diumumkan pada 15 julai,
Adakah saya orang yang bertuah?

Good luck kepada semua yang menyertai giveaway ini... 

Klik pada banner for more detail....