Menjana kewangan

Tuesday, July 27, 2010

'Get to Know you' giveaway

Saya sangat suka giveaway ini kerana hadiah yang sangat menarik dan juga keprihatinan sis Liana untuk berkenalan dengan kawan-kawan barunya... So Sis Liana, ini mengenai diri saya.





1) Mengenai diri Saya
Saya adalah anak kacukan antara chinese and malay. Anak tunggal dalam keluarga dan mempunyai seorang adik lelaki (actually my cousin but i love him so much). Saya di luaran bukan seorang yg peramah, maknanya tak pandai memulakan perbualan tetapi kalau anda get to know me, I am a friendly person. Sangat suka dengan crosstich dan computer games.

2) Apa barang yang mesti ada dalam beg/handbag anda?
Hmmm... beg besar maknanya barang pun banyaklah... Antaranya alat make up (sure sbb kita wanita kan..), Pen drive, note book and pen, Purse, Sweets, ipod, handphone

3) Tuliskan 5 jenama yang anda suka
  • Handbag Guess and Bum 
  • Perfume Dunhill 
  • Kasut Vincci
  • Handphone always Nokia

Ok, Itu sahaja mengenai diri saya dan apa yang saya suka. So friends, nak join jom Klik SINI..