Menjana kewangan

Thursday, June 17, 2010

Contest berapakah harga baju saya?


Awesome Latte mempersembahkan contest berapakah harga baju saya? (bukan teka baju yg kucing diatas pakai, eh kucing tu tak pakai bajulah), tapi teka kos baju dibawah ini..



Saya tidak pandai dalam bidang ubah suai baju ini, tapi setelah dicongak-congak.. harga baju mediha ini saya teka RM10.40

 Pencinta kucing ini juga menawarkan pelbagai gift yg comel-comel sekiranya kita ingin menghadiahkan kepada tetamu2 istimewa dalam apa jua acara..

 Cinderalla carriage

 Saya minat sangat dengan a love story candle ini, sesuai juga untuk tetamu2 saya nnt, wink wink

 Wedding cake candle
 .Wedding gown candle
 Tux & Dress


Berkenan dengan apa yg kawan-kawan lihat, sila berkunjung ke sini untuk melihat senarai penuh barangan yg ditawarkan