Menjana kewangan

Friday, May 21, 2010

Hadiah ulangtahun perkahwinan

Mama aqif buat giveaway...


Ok, aarin nak letak gambar tunang aarin k.. Tapi dah edit sikit2 eh..



Kalau nak cerita rasa panjang sebab kami pun dah kenal hampir 10 tahun sebelum mengikat tali pertunangan pada 15 feb 2010..Jadi saya ringkaskan yer

10 tahun lepas, masa tu saya kenal kawan kpd Abg N, kalau nak berhubung melalui hp (masa tu hp mahal lagi kan) so  kalau nak call kawan saya kena call hp Abg N dulu.. Abg N ni kelakar so bila call dapat cakap dengan dia mmg rasa seronok...

Semasa kami baru kenal dan masa tu saya dah ada hp juga, tiba-tiba hp Abg N hilang so saya lost contact dengannya hampir 3 bulan. Masa tu tak rasa apa sebab baru nak kenal kan tapi rupa-rupanya Abg N call saya balik lepas dia ada hp baru.. Jadi dari situ kamu memulakan persahabatan hingga jadi couple dan sekarang dah bertunang..

Banyak suka dan duka yang melanda sepanjang 10 tahun perkenalan ini dan kami berjaya mengharunginya, doa kami semoga berakkhir ke jinjang pelamin...

Kepada mama aqif, di sini aarin nak ucapkan selamat ulanagtahun dan berbahagia selalu!!