Menjana kewangan

Tuesday, May 4, 2010

Contest: Baca london, menang london



Contest ini dianjurkan oleh seorang pelajar malaysia yg sedang belajar di London dengan follower yg dah melebihi 1000 org, mmg power iaitu Bro long haffiz

Hadiah yang ditawarkan merupakan goodies from london (Bro, kalau menang nak fridge magnet boleh??)

Dalam banyak-banyak entri menarik yg dipos oleh long haffiz, semuanya menarik tapi yg betul-betul menarik perhatian saya adalah entri ini.. Fantasi realiti pelajar luar negara

Melalui pengalaman beliau, secara tidak langsung telah mengajar atau menyampaikan maklumat kepada pelajar yg ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara @ ibubapa yg ingin menghantar anak-anak mereka ke luar negara mengenai realiti belajar di sana.. Bukan nak kata indah khabar dari rupa tapi ada pengalaman bro yg patut kita ambil tahu supaya kita lebih memahami masalah yg dihadapi oleh pelajar disana

So, kalau kita ada saudara-mara yg akan @ nak belajar di sana, ajak dia baca blog long haffiz ini supaya mereka lebih bersedia dari segi mental dan fizikal..


Suka dan teringin nak main salji, cuba baca komen long haffiz mengenai salji di london..

Saya tahu sebab dulu-dulu pun pernah berangan nak belajar di luar negara dengan berfikir seronok dapat menjejakkan kaki ke sana tanpa berfikir baik dan buruk belajar, yg saya tahu hanya nak berseronok dan bangga kalau dpt pergi lah kan.. oleh itu, entri yg paling menawan hati saya adalah entri ini.

Referrer saya: Bro haffiz sendiri

Sticky pos akan bermula mulai 1 may hingga 4 may, harap penganjur contest boleh terima yer...